نماینده سابق مجلس گفت: کسانی که مردم را امر و نهی می‌کنند که از چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت کنند، خود را مجریان انتخاباتی کشور تلقی می‌کنند.

نباید به مردم درباره حمایت از نامزدی در انتخابات امر و نهی کرد/ خروجی اقدامات روحانی در 4 سال آینده مشخص می‌شود

به گزارش قدس آنلاین، ابراهیم نکو در گفت‌وگو با باشگاه خبرنگاران جوان، در رابطه با اظهارنظر اخیر یکی از نمایندگان مجلس مبنی بر اینکه حضور روحانی در انتخابات ۹۶ به مصلحت کشور نیست، اظهار داشت: مطرح کردن این گونه مسائل از تریبون مجلس توهین به آحاد جامعه است.  
نماینده سابق مجلس ادامه داد: کسانی که مردم را امر و نهی می‌کنند که از چه کسانی در انتخابات ریاست جمهوری حمایت و از چه کسانی عبور کنند، خود را عهده‌دار مسئولیت‌های همه دستگاه‌ها و مجریان انتخاباتی کشور تلقی می‌کنند.
وی با بیان اینکه خودبزرگ‌بینی این افراد اجازه طرح چنین اظهارنظرهایی را می‌دهد، تصریح کرد: بهتر است این افراد اجازه تصمیم‌گیری را به مردم بدهند که بر اساس تکلیف خود انتخابات را مدیریت کرده و رقم می‌زنند.
نکو با تأکید بر اینکه خروجی اقدامات بزرگ و مهم روحانی در ۴ سال آینده مشخص خواهد شد، خاطر نشان کرد: اگر کسانی که به ناحق از روحانی انتقاد می‌کنند در انتخابات ۹۶ شرکت کنند و پیروز شوند، باید برای کشور به جهت مصایبی که در آینده پیش خواهد آمد، مجالس سوگواری برپا کرد.

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.